organisatieadvies

Ondersteuning van organisaties op menselijk niveau

Geschreven door: op 5 april 2011 @ 1:07 am

Standaard wijzigingen

Veel technisch specialisten hebben begrijpelijkerwijs de focus op complexe wijzigingen: daar liggen nu eenmaal de meeste uitdaging, werkdruk en risico’s. Juist bij een organisatie waar de IT-infrastructuur voornamelijk uit werkplekken (lees: frontend ICT) bestaat is een grote winst te behalen zoveel mogelijke van de wijzigingen te standaardiseren. Door eenmalig uit te zoeken en definiëren wat de handelingen, kosten en risico’s zijn kunnen eenvoudige wijzigingen als het aanmaken van accounts door minder gekwalificeerd personeel uitgevoerd worden (in uw geval wellicht door keyusers zoals afdelingssecretaressen) terwijl ook de workload beter kwantificeerbaar en inzichtelijk wordt. Dit geeft meer ruimte voor de ‘echte’ wijzigingen.

Pagina's: 1 2 3 4

Tags: , , , , , ,

Categorien: procesmanagement

Laat een reactie achter

RSS